top of page
חיפוש
  • רוני רוסו

מגמות לשנה הקרובה 2020

.

סוף שנה זה תמיד זמן לסיכומים. להבטחות. להתחלות. מבחינתי, זה זמן, לקחת לרגע צעד לאחור, לצמצם את העין לכדי סדק צר, להסתכל על השנה החדשה ולבחון מה הולך להיות בשנה הזו. פה תוכלו לקרוא מה המגמות שאני צופה שילוו אותנו בשנה הקרובה בעולם החנויות.

זהירות פוסט קצת ארוך.

סוף שנה זה תמיד זמן לסיכומים. להבטחות. להתחלות. מבחינתי, זה זמן, לקחת לרגע צעד לאחור , לצמצם את העין לכדי סדק צר, להסתכל על השנה החדשה ולבחון מה הולך להיות בשנה הזו.

בתור מישהי שלמדה עיצוב, הרעיון של לבחון מגמות הוא לא זר. תמיד צריך להיות עם יד על הדופק. אחרי כל השנים בהם אני עובדת עם חנויות, בחינת המגמות לא נעשית מבחינתי ברמה העיצובית, אלא כבר ברמת העסק, הלקוחות, האנשים. אם בשנה האחרונה עסקנו כל הזמן, בחוויות הלקוח, בכל התחומים, המגמה הזו הולכת להשתכלל ויוצרת בתוכה תנאים חדשים. *לשאול את הלקוח. איננו יכולים לקבל יותר שום דבר כמובן מאליו. וכדי להבין את הלקוחות שלנו אנחנו צריכים לשאול אותם. מה הם רוצים צריכים וכדומה. עלינו להזהר לא לעשות את זה בצורה מציקה. ולכן תחכום ותגמול יתקבלו בברכה ויובילו אותנו לתשובות הרצויות. *הדבר הזה גם מחבר אותי לשקיפות. הכל שקוף. כל התהליכים, כל הרעיונות, כל דבר שמשתנה נעשה בשקיפות מלאה ובשיתוף הלקוח. *הלקוח שלנו נהיה חכם יותר והצרכנות משתנה. הקניות הן פחות אימפולסיבות יותר מודעות. השאלה המובילה בתהליכי הקניה האם אני צריך את זה? או רוצה את זה? יכולת השוואת המחירים, העולם הפתוח בכל התחומים, כולל המשלוחים, גורם לנו לראות דברים, להתנסות לבחון אותם לחשוב עליהם עד בסוף לקנות. *הריטייל המסורתי כמו שהכררנו אותו לא קיים יותר. הוא חייב לעבוד בשני מישורים. און ליין ואוף ליין. יש כל הזמן זליגה בין התחומים. אני בא לחנות כדי לחוות, לבחון. את הרכישה הסופית אני מבצע, מהמובייל או בבית. התהליך הזה גם עובד הפוך. אני קונה און ליין, ומגיע לחנות כדי לאסוף או לקבל איזשהי הטבה נוספת. בין אם פיזית או חוויות. *בחנויות עצמן קלות השימוש היא מילת המפתח.כמו שבאונליין אנחנו רגילים לקנות ב one click. כך גם בחנות. תהליכי קניה פשוטים. הסברים. מיקומים מובנים ובסוף קיצור התור. או פתרונות דיגיטליים שמובילים אותי לקלות קניה סריקת הריקודים. תשלומים באפליקציה. שירות עצמי ועוד לכל מי ששרד עד פה תודה! אשמח גם לשמוע איך אתם רואים את זה. מוזמנים גם להעביר את זה הלאה למי שזה יכול לעניין אותו . ושתהיה לכולנו יופי של 2020


Hashtag your posts

Love to #hashtag? Good news!

You can add tags (#vacation #dream #summer) throughout your posts to reach more people. Why hashtag? People can use your hashtags to search through content on your blog and find the content that matters to them. So go ahead and #hashtag away!


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page